مصاحبه با آقای سعادت جو،مدیریت شرکت رایارا
پروژه کارآفرینی
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید

پيوندها
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پروژه کارآفرینی و آدرس karms.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 10
بازدید کل : 3178
تعداد مطالب : 3
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
مهسا رضوی

آرشيو وبلاگ
خرداد 1390
ارديبهشت 1390


آخرین مطالب
<-PostTitle->


 
دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, :: 11:21 :: نويسنده : مهسا رضوی

چهارشنبه،ساعت 15:10:


مترو نسبتا خلوت است،بعد از چند دقیقه رسیدم ایستگاه نواب،از مترو پیاده میشم و میام بیرون،از یک پسر خوش تیپ می پرسم آقا ب......از کجا باید برم،میگه برو از اون پل هوایی برو اونور و بگو سر.....و اونجا پیاده شو،ازش تشکر می کنم و به سمت پل هوایی میرم،وای چه هوای گرمی،میرم اونور خیابون،یک سمند زرد رنگ می گیرم و میگم آقا من بلد نیستم اینجا رو،لطفا سر ..... پیادم کنید،میرسم سر.....،پیاده میشم،خیلی گرمم هست،میرم تو مغازه،آقا ی آب معدنی به من بدید،آب معدنی رو می خورم و میرم دفتر رایارا،چقدر خوش قول،آقای سعادت جو و همکارانشون منتظر من بودند،ابتدا با همه دست می دهم و پیش آقای سعادت جو می شینم،بعد از کمی گپ و گفتگو،مصاحبه رو شروع می کنیم.دوستان قبل از اینکه به شرح اتفاقات و متن مصاحبه بپردازیم جا دارد که از آقای سعادت جو مدیریت محترم شرکت رایارا و آقای رشیدی تشکر ویژه ای کنم که با متانت و خوشرویی پذیرای ما بودند.





در خدمت آقای سعادت جو هستیم مدیریت محترم شرکت رایارا که از سیستم های جدید شرکت های پستی هستند،آقای سعادت جو در خدمتتون هستیم:


.لطف کردند تشریف اوورند اینجا از شاپ کیپر و در خدمتشون هستیم در خصوص سرویس جدیدی که ما ایجاد کردیم با شرکت پست و امیدواریم بتونیم ارائه دهنده سرویس خوبی باشیم.



خوب آقای سعادت جو میریم سراغ اولین سوالی که این روزها همه میپرسند:



چرا آقای سعادت جو از کلبه کتاب و بقول معروف همون ایران مارکت سنتر جدا شدند:


واقعیتش این هست که سلیقه ما اینجوری بود که اونجا ما یک سری شرکایی داشتیم که با این شرکا نمی تونیستیم راحت باشیم حالا تو رایارا متعلق به خودمون هست و راحت تریم.



آقای سعادت جو یک سوال که دوستانی که از سیستم شما می خواند استفاده کنند می پرسند این هست که ما پنلی تا به حال از این سایت ندیدیم و اینکه تاحالا سایتی رو ندیدیم که از این پنل استفاده کرده باشند:


واقعیت این است که پنل رو ما در اختیار کاربرا نگذاشتیم بخاطر اینکه نیان از امکاناتی که ما گذاشتیم برای این سیستم کپی برداری کنند و کسی که میاد عضو میشه این پنل در اختیارش قرار میگیره و می تونه استفاده کنه.



آقای سعادت جو یکی از سوالاتی که خیلی ذهن بچه ها رو مشغول کرده و بچه ها از ما می پرسند این هست که در سایت شما دقیقا تعرفه ای از کارمزد سایت شما نیست و دوستانی هم که از طریق ایمیل و شماره تلفن با رایارا تماس گرفته بودند،ظاهرا این پاسخ رو گرفته بودند که تعرفه هر کالا متفاوت هست،حالا می خواستم از زبان خودتون بشنویم که این کارمزدها به چه صورت هست:


واقعیتش این هست که اگر کالایی به فرض مثال درصد سود پایینی داشته باشه،ما به اون کالا کمک می کنیم تا بتونه تو سیستم تجارت الکترونیک فعالیت داشته باشه.به عنوان مثال مثلا کسی بخواد لپ تاپ یا موبایل بفروشه،این باید یک تعرفه پایین تری داشته باشه تا بتونه به بیزینسش ادانه بده،ما میام تعرفه پایین تری می گیریم.